Picture or movies

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ مهر ۹۶، ۱۹:۰۸ - Va hid
    لایک@
  • ۱۰ مهر ۹۶، ۱۹:۰۲ - Va hid
    لایک!

پست ثابت

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم



سلام  به دوستانی که با محبتشون تا الآن این وبلاگ رو دنبال می کردند


متاسفم که یه مدتی زیادی نبودم و پیام هاتون رو نمی دیدم
و باید اعلام کنم که  برای مدتی نمی تونم پست جدید در وب قرار بدم  و نظر هاتون هم نمی تونم ببیبنم
سعی می کنم از طریق پست آینده باهاتون در ارتباط باشم


  • فاطمه خانم

نظرات  (۱۱)

سلام عکس درست کردنnorigae بزار
ممنون از وب خوبت
پاسخ:
چشم
خیلی ممنونم از شما و یه درخواست دیگه (چقد من پر روهم )فیلم که می ذارید عکاس فیلم هم بزار آخه من نمی تونم فیلمات ببینم میسی از شما😇😆😀💐
پاسخ:
خواهش می کنم .حتما
میشه از چگونگی دوخت هانبوک بزارید ممنون از وبتون
پاسخ:
بله
دوس جونی نیستی
پاسخ:
اینجام اونی
  • کیم تی مین (نانا )
  • اونی چیرا نیستی
    پاسخ:
    ببخشید نانا خانم نتم قطع شده بود
    سلام اونی چطوری



    اگه میشه از وارثان عکس بزار میسی بای
    پاسخ:
    خوبم ممنون
    حتما
     سلام دوست عزیز
    آدرس سایت عوض شده
    لطفا به این آدرس مراجعه کنید
    http://mp3world2.blog.ir/
    پاسخ:
    حتما سر می زنم
    سلام اونی عالی
    پاسخ:
    سلام .
    ممنون
    سلام علیکم دوست خوبم چرا دیگه آپ نمی کنی
    پاسخ:
    علیکم سلام   ببخشید مسافرت بودم.
    نه منظورمم همون کد امنیتیه ک میخای نظر بدی هس 
    سلاامم اونی فاطمه خوبی؟؟
    من مسافرت بودم الان رسیدم تازه
    ارره اونییییبیی بخاطر مدرسه های
    دیگه نمی تونم زیاد بیام وب
    ازت خدافظی میکننم
    فردا هم نت تموم میشه
    تو مدرسه ها هم دیر ب دیر میام 
    اونی میشه ی خاهش کنم ازت؟؟
    میشه تو میهن بلاگ ی پست بذاری همین چیزایی ک بهت گفتم رو تو پست بگی؟؟
    آخه من فردا نتم تمومه !
    الان سرعتش کنده شرمندههه عزیزممم
    پاسخ:
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">