Picture or movies

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ مهر ۹۶، ۱۹:۰۸ - Va hid
    لایک@
  • ۱۰ مهر ۹۶، ۱۹:۰۲ - Va hid
    لایک!

درخواست برای فصل دوم عاشقان ماه

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم



سلام دوستان مطمئنا خیلی از شما سریال عاشقان ماه رو دیدید

اگر شما هم بامن هم نظرید که این سریال یه سریال فوق العاده بود و نصفه کاره رها شده

و علاقه دارید که فصل دومش هم ساخته بشه پس روی لینک زیر کیلیک کنیددکمه ی قرمز زیر رو فشار بدین و مشخصاتتون رو وارد کنید.

https://www.change.org/p/sbs-make-scarlet-heart-ryeo-season-2-possible/share?after_sign_exp=default&just_signed=true

من اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم ولی اگر سوالی داشتید می تونید به لینک زیر برید و سوالتون رو بپرسید

http://www.namasha.com/v/TlhGVLSj

این لینکم تا تونستید پخش کنید


  • فاطمه خانم

نظرات  (۱۴)

بعید میدونم فصل دوم این سریال با او ریتینگ پایین فصل اولش ساخته بشه :|
پاسخ:
منم زیاد در جریان نیستم ت
و نماشا به این موضوع برخوردم
گفتم اطلاع رسانی کنم
  • علیـ ــر ضــا
  • ععععععه جدا نگاش کردین باورم نمیشه
    انقدر تلخ شه آخرش
    پاسخ:
    آره قبول دارم آخرش خیلی بد تموم شد
  • علیـ ــر ضــا
  • حالا پیشنهادی شما چیه
    پاسخ:
    پیشنهاد خاصی ندارم
    این پست رو حدود سه چهار ماه پیش دیدم
    و گفتم به دوستداران این سریال اطلاع بدم
    بنظرم فصل بعدی پسره بره به اینده وای چقدر خوب میشه خدا کنه ساخته بشه :)
    پاسخ:
    :))
    آره داستانش خیلی جذاب میشه
    فک نکنم بسازن
    پاسخ:
    :(
    یه سریال جذاب مثل این سراغ ندارید؟)کره ای(
    پاسخ:
    سریال تنها آهنگ عاشقانه ی من و
    سریال هوارانگ عالین
    فکرکنم دیگه تو فصل دوم ک تو ایندس بهم برسن وداستان خوب تموم بشه منکه احتمال میدم ساخته بشه چون بیننده ها بیشتر با پایان خوش موافقن و فکرنکنم بااین پایان غم انگیز بخوان شمار بیننده هاروپایین بیارن...خودم ک به شخصه مشتاق فصل دومم
    پاسخ:
    امیدوترم بسازن
    اگر تا الان خبری نباشه
    دیگه بعید می دونم بسازند
    تیزر فصل دوم بمینید وااااای عاااشقممشمشممم میره اینده وااای هجدیگرو میبسنن وایییی همه شاهزاده ها هستن واااای بعد نیم ساعت گریه خیلی خوشحال شدم که ادامه داره وااای
    در مورد فیلم می تونم بگم خیلی قشنگ بود هر چند اخرش خیلی تلخ تموم شد اگه فصل دومش ساخته بشه که خیلی عالی میشه من به شخص عاشق خود فیلم و شخصیتا بودم
    پاسخ:
    منم با شما موافقم
    ساختنش دیگ   ولی نمیدونم کی پخش میشه کی زیر نویسشو میسازن
    پاسخ:
    مطمئنید؟
    فکر نمی کنم ساخته باشند
    واقعا سریال بسیار زیبای بود ولی طبق نظرات دوستان آخر ش خیلی خیلی تلخ بود امیدوارم اینجور سریال هاپخش نشند بهتره چون روی روحه هر فردی تاثیر منفی داره 
    پاسخ:
    آره واقا موافقم .
    کتش آخرش عوض می شد
    به نظرم اگه شما لطف کنید و برید درخواست بدید زود می سازنش ...ازتون خواهش میکنم برید درخواست بدید واقعا ارزششو داره
    پاسخ:
    باید تعداد درخواست کننده ها زیاد بشه
    تا قبول کنند بسازند
    خیلی وقته چشم به راه فصل دومشم تورو خدا خبر خوبی بدین بگین ساخته میشه😭😭
    پاسخ:
    منم خیلی به این سریال علاقه داشتم
    واقعا کاشکی فصل دومش ساخته بشه.
    من دارم دیوونه میشم توروخدا فصل دومشو بسازین 😭😭😭😭😭
    پاسخ:
    فکر نمی کنم دیگه بسازند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">